Monday, September 28, 2009

Salam Aidilfitri

Selamat Hari Raya diucapkan kepada semua teman-teman yang mengenali diri ini. Ampun maaf dipinta seandainya ada yang terlanjur kata, tersilap bahasa, terkasar sini sana, terlaser tak semena dr sy insan biasa.



Raya tahun nie biasa jea. As usual pg raya jea aku akan terasa rayanya. masuk ptg jea rasa cam hr biasa jea. Tahun nie balik kampung nenek (the only one yg masih ada). Semua pakcik makcik pon balik. Tandanya banyak la kene spare duit raya..uhuk2.sepupu sepapat mostly belajar lg. aku antara cucu sulung. so adik2 sepupu mmg tadah tangan mintak duit raya la.huhu.tak leh kasi banyak sikit pon aci la ek.dr takde.kekeke.ekonomi thn nie tak stabil.aku sniri pon tak dpt duit raya.tp terharu kejap bila anak buah aku Khairina, dia hulur tangan nk salam dgn aku.aku tgk dia pegang duit (hasil collection).lps salam dia dok ckp "nah, nah". ish awat kakak nie. saje jea tanya kakak nk kasi makteh duit raya ke? dia ckp "ha".adoi..anak buah aku nie..ada ke nk kasi makteh dia duit raya.dlm tangan dia ada RM1.bukan nilai jd isu, tp ingatan dia tau.kecik2 pon sibuk nk kasi duit raya.tp aku pulangkan semual duit tue pd maknya.tak sampai hati nk amik duit raya dr bdk kecik tue.hihi.







Anak aku tgh nangis.hehehe.yg belah aku tue pak ude.bujang lg tue.insyaallah akan menamatkan zaman bujang tak lama lg.awek dia muda lg woo..tua 3 thn dr aku jea.huhu.mesti sporting abis bakal mak ude aku nih.hehe.

nie pic dgn pak ude n nenek aku.cute jea kan nenek aku.tp cucu2 dia sume saiz besar2.cucu lelaki sume lonjong2.ikut arwah atuk kot.atuk tinggi.








0 comments: