Friday, January 8, 2010

Where's The Spirit?


Hai all..it has been quit sometimes since my last post. I hope it is not too late for me to wish u all Happy New Year.hohoho. currentYear:2010. (damn i'm a year older)

entah nape bermulanya thn baru nie..aku rasa kosong sgt...takde hati, takde jiwa.senang ckp takde perasaan.rasa teruja tue takde. pegi keje, balik keje. kt opis mmg buat keje sungguh2. awal thn nie mmg sgt bz. tak menang tangan nk settlekan keje.tp bila balik umah jea, back to kosong. jiwa kacau kah? or aku nie saje wat kacau? hmmm..entah la.

dr segi azam...aku akan cuba lebih perform kt opis. mana tau kot2 leh dpt Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) plak.huhu.hr nie bos emel sape2 yg rasa diri diorg layak untuk rebut title APC bulanan, sila calonkan nama sendiri.ish segannya nk calonkan nama sendiri..takpe la, kalo aku betul2 perform, mesti bos akan perasan.takyah tgg aku calon diri snediri kan.kekeke.

1 lg azam aku, nk menjana pendapatan tambahan la. tp bagaimanakah? meniaga?kalo buat OT takde maknanya.tak masyuk pon.thinking of nk gunakan skil yg ada. freelance buat sistem/website? hmm..mana plak nk cr projek nie. ke nk ambik tempahan jahit manik? hahhaha.bole gak tue. kwn2 sekalian, sekiranya ada nk upah jahit manik baju, silalah hubungi saya.kakkaka. hmm..apa lg skil yg aku ada? gubah hantaran? not bad gak la.kalo bende2 kraf nie aku bole diharapkan juga la. kene pk lanjut lg nie apa projek nk buat untk dpt side income + memenuhi masa yg asik diluangkan untuk merenung siling dan dinding. dh decide nnt akan ku warwarkan di sini ye.

once again, Happy New Year 2010 all!


p/s: sori kepada insan2 terdekat untuk kemoodyan ku ini. tersensitip plak.

2 comments:

e.l.i.z.@ said...

wah..sudah offer diri utk wat partime system..bagus nih...leh la eliza hire reen wat projek masters ..buley? :P

Tinta said...

hahha.kalo bab buat tesis2 nie mintak maaf la ye.lari dr prinsip reen tue.nk grad kene wat projek sendiri.ngeh ngeh